Ateş Oku RPG ~~ Hogwarts
Merhaba

Foruma Hoşgeldiniz

Kayıt Olduktan Sonra Rütbe Seçmelisiniz. Ve Daha sonra Lejant Oluşturmalısınız;

Ateş Oku RPG ~~ Hogwarts


 
AnasayfaAramaÜye ListesiKayıt OlGiriş yapKapı

Paylaş | 
 

 Boone Carlyle

Önceki başlık Sonraki başlık Aşağa gitmek 
YazarMesaj
George Crownie
Hogwarts Müdürü
Hogwarts Müdürü
avatar

Gerçek İsim : umut.
Mesaj Sayısı : 1989
Kayıt tarihi : 11/07/09
Yaş : 25
Lakap : geo.

Karakter Bilgileri
Rol Puanı:
100/100  (100/100)
Patronus: Mantikor

MesajKonu: Boone Carlyle   Salı Tem. 26, 2011 7:54 am

Ian seven insan, Boone'u bilir diyorum. Başka da bir şey demiyorum.

Adam ilk bölümde yardım severliğini gösterdi.(Pen!, Pen!)
Üvey ablasına ikimizde (Ian ve ben) hastaydık.(Shannon)
Adam bir koli toz için gitti ya. (Onu da Charlie içti *-*)
Bacağını kestireceğine ölümü istedi. (Adam haklı!)

_________________

görlüm yapar yea.


::..¨..::f42a:
 




Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://eskiao.roleplaylife.net
Aphrodis Audrey Phyllis
Ravenclaw V. Sınıf | Admin
Ravenclaw V. Sınıf | Admin
avatar

Gerçek İsim : Çisem
Mesaj Sayısı : 765
Kayıt tarihi : 08/09/10
Yaş : 22
Lakap : Aph, -A

Karakter Bilgileri
Rol Puanı:
100/100  (100/100)
Patronus:

MesajKonu: Geri: Boone Carlyle   Salı Tem. 26, 2011 8:52 am

Ehe. Hiçbir zaman tam Ian hayranı olmadım. Ama içimdeki az buçuk aşk da Lost'ta başladı yani. Biz onu vampirlikten değil, insanlıktan beri severdik <3

_________________

    Metayım ben mesela.:
     
    Aşksınız siz.:
     
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
George Crownie
Hogwarts Müdürü
Hogwarts Müdürü
avatar

Gerçek İsim : umut.
Mesaj Sayısı : 1989
Kayıt tarihi : 11/07/09
Yaş : 25
Lakap : geo.

Karakter Bilgileri
Rol Puanı:
100/100  (100/100)
Patronus: Mantikor

MesajKonu: Geri: Boone Carlyle   Salı Tem. 26, 2011 6:52 pm

Aynen!

_________________

görlüm yapar yea.


::..¨..::f42a:
 




Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://eskiao.roleplaylife.net
Valeria Nerissa Wesley
Sihirli Yaratıkların Bakımı Profesörü
Sihirli Yaratıkların Bakımı Profesörü
avatar

Gerçek İsim : Ebru.
Mesaj Sayısı : 1504
Kayıt tarihi : 13/09/09
Yaş : 23

Karakter Bilgileri
Rol Puanı:
100/100  (100/100)
Patronus: Beyaz Leopar

MesajKonu: Geri: Boone Carlyle   Salı Tem. 26, 2011 7:05 pm

Yeni yetme ergenlerimizin ve onlardan bir kaç yaş büyüklerin cnbc-e de TVD izlerken görüp Iaan diye bağrınmalarını izleyip gülenlerdeniz biz. Ian kimdir diye sorsak böyle yakışıklı hoş bir bir şey işte, vampiri oynuyor falan derler. Benim gibi adamın aşığı olmadıkları için - öyle sandıkları gerçeği de var malesef. - bilemiyorlar tabii önceden nerde naptı. Kendisinin insan haline de vampir haline de ayrı ayrı biten biri olarak Lostta ki tipini de yerim yani. *-*

Not: Bir kere adamın görsel ikizi ded'im yaa, ayık olun.

_________________

Benim hatun benim gibi dengesiz. *.*:
 
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
George Crownie
Hogwarts Müdürü
Hogwarts Müdürü
avatar

Gerçek İsim : umut.
Mesaj Sayısı : 1989
Kayıt tarihi : 11/07/09
Yaş : 25
Lakap : geo.

Karakter Bilgileri
Rol Puanı:
100/100  (100/100)
Patronus: Mantikor

MesajKonu: Geri: Boone Carlyle   Salı Tem. 26, 2011 7:08 pm

Ahaha Her türlü. Tabi artık bu bıyıklar nedeniyle Uğur Özkan'mı ne ona benzetilsem de Very Happy

_________________

görlüm yapar yea.


::..¨..::f42a:
 




Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://eskiao.roleplaylife.net
Bonnie Hadwyn
Ravenclaw V. Sınıf
Ravenclaw V. Sınıf
avatar

Gerçek İsim : Gülşah
Mesaj Sayısı : 48
Kayıt tarihi : 18/06/10
Lakap : Bonnybone.

Karakter Bilgileri
Rol Puanı:
95/100  (95/100)
Patronus: Boz Ayı

MesajKonu: Geri: Boone Carlyle   Salı Tem. 26, 2011 10:46 pm

Boone u bilmeyen kendini camdan atsın, sayesinde ian ı tanıdım aşık oldum falan, ah canım...
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Valerian Ivy Black
St. Mungo Baş Şifacısı
 St. Mungo Baş Şifacısı
avatar

Gerçek İsim : Aslı
Mesaj Sayısı : 16
Kayıt tarihi : 26/07/11
Lakap : Val

Karakter Bilgileri
Rol Puanı:
83/100  (83/100)
Patronus: Vaşak

MesajKonu: Geri: Boone Carlyle   Salı Tem. 26, 2011 11:01 pm

1 Sezon 18. bölümde ölüpte beni ağlatan, eğer locke sevgisi diye bir şey barındırıyorsam onu da öldüren insan O.O Onun sayesinde Ian sevgim oluşmuştu. Eğer vampire diaries olmasaydı bu sevgim hâlâ canlı kalabilirdi. Gerçi suçu diziye atmamak lazım, kitabını okuyunca gayet beğenmiştim. Eğer ergenler olmasaydı yapalım o kısmı...
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
George Crownie
Hogwarts Müdürü
Hogwarts Müdürü
avatar

Gerçek İsim : umut.
Mesaj Sayısı : 1989
Kayıt tarihi : 11/07/09
Yaş : 25
Lakap : geo.

Karakter Bilgileri
Rol Puanı:
100/100  (100/100)
Patronus: Mantikor

MesajKonu: Geri: Boone Carlyle   Çarş. Tem. 27, 2011 1:45 am

Valerian Ivy Black demiş ki:
1 Sezon 18. bölümde ölüpte beni ağlatan, eğer locke sevgisi diye bir şey barındırıyorsam onu da öldüren insan O.O Onun sayesinde Ian sevgim oluşmuştu. Eğer vampire diaries olmasaydı bu sevgim hâlâ canlı kalabilirdi. Gerçi suçu diziye atmamak lazım, kitabını okuyunca gayet beğenmiştim. Eğer ergenler olmasaydı yapalım o kısmı...

+1 As'm

_________________

görlüm yapar yea.


::..¨..::f42a:
 




Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://eskiao.roleplaylife.net
Cieliesz Archambeault
Slytherin V. Sınıf
Slytherin V. Sınıf


Gerçek İsim : Su #1
Mesaj Sayısı : 49
Kayıt tarihi : 26/07/11
Lakap : Ciesz. -Just BFF

Karakter Bilgileri
Rol Puanı:
90/100  (90/100)
Patronus: Çift Başlı Beyaz Engerek

MesajKonu: Geri: Boone Carlyle   Çarş. Tem. 27, 2011 2:43 am


  • Lost'un bir tanıtım resmini arkadaşımın bilgisayar ekranında, 2004-2005 senesinde(hatırlamıyorum tam) gördüğümde bana böyle yerlere yatmalar, ağız açık tapınmalar falan hissettiren şahıs.
  • Fantezilerimin en büyük kaynaklarından biridir, Cnbc-e'de VD'yi gördüğüm her sefer hala ona taptığımı anımsatır bana.
  • C5-09'da oturan ve ona tıpatıp benzeyen çocuğa da taparım onun sayesinde, hatta çocuğu sırf ona benziyor diye tavlamaya çalışanlar da olurdu sadklja.
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Euterpe Châtillon
Slytherin V. Sınıf
Slytherin V. Sınıf
avatar

Mesaj Sayısı : 829
Kayıt tarihi : 25/07/11
Yaş : 23
Lakap : Princess of Slytherin.

Karakter Bilgileri
Rol Puanı:
97/100  (97/100)
Patronus: Smilodon

MesajKonu: Geri: Boone Carlyle   Çarş. Tem. 27, 2011 2:49 am

-İlk gördüğüm anda gözlerine vurulduğum yakışıklı. Shannon denen hatundan çok kıskanmıştım onu... Üvey kardeş falan ama öpüşmüşler falan yani. Abi ters bana hani... TVD ne zaman başladı, o an soğudum! Nedir bu herkesteki Ian aşkı? Lost'ta hiç bir farkında değildi bile abi... O zamanlar ben fark etmiştim onu ehehe. Şimdi herkes hayranı maşallah. Yakışıklı adam ama artık ona hasta falan değilim yani.
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Jason Tyler Lloyd
Slytherin V. Sınıf
Slytherin V. Sınıf
avatar

Mesaj Sayısı : 36
Kayıt tarihi : 25/07/11
Lakap : Dante.

Karakter Bilgileri
Rol Puanı:
98/100  (98/100)
Patronus: Beyaz Aslan

MesajKonu: Geri: Boone Carlyle   Çarş. Tem. 27, 2011 2:51 am

Lost'da Josh Holloway'in gölgesinde kalmış cıvık bir heriftir kendisi.
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Elena Nina Pearl
Hufflepuff IV. Sınıf
Hufflepuff IV. Sınıf
avatar

Mesaj Sayısı : 62
Kayıt tarihi : 25/07/11

Karakter Bilgileri
Rol Puanı:
84/100  (84/100)
Patronus: Gümüş Maral

MesajKonu: Geri: Boone Carlyle   Cuma Tem. 29, 2011 5:19 am

Lost'ta ayrı bir beğenirdim TVD'de bir ayrı.Lost'ta daha sessiz sakindi Ian'cığım.
Nina'yla ayrı bir yakıştırırdım onları TVD'nin ilk bölümlerinden beri nitekim çıkıyorlar.Yirim <3
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
E. Enric Argento
Büyücü
Büyücü
avatar

Mesaj Sayısı : 28
Kayıt tarihi : 30/07/11
Yaş : 21

Karakter Bilgileri
Rol Puanı:
100/100  (100/100)
Patronus: Sırtlan

MesajKonu: Geri: Boone Carlyle   Paz Tem. 31, 2011 10:02 am

buğun:
 
- Şimdi efendim Lost'ta ilk gördüğümde ıyy çok garip kaşları var diye tepki vermiştim. Hala da bakınca öyle tepki veriyorum. Yine bakınca öyle tepki vereceğim.
- Göz rengi dedemin göz renginin ayyynısı. (ciddiyim)
- Fiziği güzel insan.
- TVD sayesinde çoğu kızın taptığı insan - ki bence abartılıyor.
- Yakışıklı olabilir ama Simon, Ben, Aaron ve bunlar gibi birçok taş model dururken yanından geçerken bile bakmam.
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Luciana Larsson
Piyanist
Piyanist
avatar

Gerçek İsim : Berşan.
Mesaj Sayısı : 110
Kayıt tarihi : 09/06/10
Yaş : 19
Lakap : Lucy.

Karakter Bilgileri
Rol Puanı:
65/100  (65/100)
Patronus:

MesajKonu: Geri: Boone Carlyle   Cuma Ağus. 12, 2011 12:37 am

Ian'ı ilk bu rolle tanıdım ben, çokta sevdim hani. İlk sezonda öleceğini hiç tahmin etmezdim. Zaten Boone ölünce dizinin tadı da kaçtı. Shannon'ı hiç sevmezdim. Sonra VD'ye Ian sayesinde başladım. O zamanlar henüz 1. sezonun 6. bölümü yeni çıkmıştı. Diziyi izledikçe Ian'ın karakterinden soğudum. Herkes Damon'ın hastası olmuş. Ama ben Stefan'ı çok severim çoğu arkadaşım böyle deyince öğğ falan derler. Yani keşke onu sadece Boone olarak tanısaydım diyorum.
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Sponsored content




MesajKonu: Geri: Boone Carlyle   

Sayfa başına dön Aşağa gitmek
 
Boone Carlyle
Önceki başlık Sonraki başlık Sayfa başına dön 
1 sayfadaki 1 sayfası

Bu forumun müsaadesi var:Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
Ateş Oku RPG ~~ Hogwarts :: RP Dışı :: AO Sözlük-
Buraya geçin: